etmond Moderatore
Numri i postimeve : 294 Join date : 30/08/2008 Age : 46 Location : Athine.
| Titulli: Tema e shtypit tė ditės Mon May 04, 2009 12:31 pm | |
| Shqipėria rrėmben dy medalje bronzi |
» Vendosur: 01/05/2009 - 06:21 |
Kolegji turk Turgut Ozal pėrfaqėsohet pėr herė tė dytė nė konkurse shkencore dhe rrėmben medaljen e bronztė nė SHBA dhe Azerbajxhan, i pėrfaqėsuar me Mario Pojani, Ergent Birbo dhe Enxhi Vrapi e Ivi Hysenaj (nxėnėsit e vitit tė dytė), pėrkatėsisht nė konkursin e inxhinierisė, energjisė dhe mjedisit dhe nė ISĖEEEP (International Sustainable Ėorld, energy, engineering, environment) 2009 dhe INEPO EUROASIA pėrkatėsisht nė SHBA(Huston) dhe Azerbajxhan(Baku) nė datat 15-20 maj Shqipėria ėshtė vlerėsuar maksimalisht. Projekti i prezantuar nė SHBA nga Mario Pojani dhe Ergent Birbo konsistonte nė gjetjen e njė shtuesi alternativ nė ndėrtimin e ndėrtesave. Ky shtuesi ėshtė pluhuri i guackės. Duke shtuar njė sasi tė caktuar pluhuri guacke dhe duke hequr po tė njėjtėn sasi ēimentoje ndėrtimi bėhet mė i fortė dhe gjithashtu mbron natyrėn duke ulur dhe koston. Projekti i prezantuar nė Azerbajxhan nga Enxhi Vrapi dhe Ivi Hysenaj konsiston nė vėrtetimin se ndotja e ajrit ėshtė mė e lartė pranė nivelit tė tokės dhe arrin nė pėrfundimin se fėmijėt janė grupmosha mė e prekur. Nga 600 projekte tė prezantuara, nxėnėsit shqiptarė arritėn tė triumfojnė, duke marrė medaljen. Analiza dhe realizimi i kėtyre projekteve u bė nga Instituti i Shkencave Natyrore dhe Universiteti Epoka. Projektet pjesėmarrėse u gjykuan nga 4 juri, qė dhanė vendimin pėrfundimtar dhe nga disa juri speciale pėr ēmime plotėsuese. Qėllimi i konkursit tė zhvilluar nė SHBA ishte: Arritja e njė tė ardhmeje tė sigurt e mė tė mirė pėr brezat e ardhshėm. Ndėrsa konkursi nė Azerbaxhan konsistonte nė problemin e ndotjes sė mjedisit dhe pėrfshirjen e brezit tė ri nė kėtė punė. Pjesėmarrja nė tė tilla konkurse prestigjioze, ėshtė njė arritje e rėndėsishme pėr formimin e nxėnėsve. Eshtė njė mėnyrė shumė e mirė qė ata tė mund tė marrin njė formim tė plotė nė fushėn e shkencės, tė pėrgatiten pėr projektet qė mund tiu paraqiten nė tė ardhmen, por edhe pėr tu njohur me kultura e vende tė reja dhe provuar njė eksperiencė tė pakrahasueshme. | |
|