LUSHNJA PORTAL
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


MIRSEVINI NE PORTALIN LUSHNJAR
 
ForumPortalliGalleryKėrkoLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

 

 Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Ledi
Antar pjesmarres
Antar pjesmarres
Ledi


Numri i postimeve : 120
Join date : 31/08/2008
Age : 41
Location : Athens

Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend Empty
MesazhTitulli: Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend   Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend Icon_minitimeWed May 06, 2009 10:49 am

Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend F.0424175047515_m

Pėrtypja e ēamēakėzit mund t’i nervozojė mėsuesit, por ama
ėshtė e vėrtetė se kjo ndihmon nė pėrmirėsimin e memories sė nxėnėsve.
Studimet
e fundit thonė se pėrtypja e ēamēakėzit nė klasė ose gjatė realizimit
tė detyrave tė shtėpisė pėrmirėson nivelin akademik tė adoleshentėve.

Hulumtimet e fundit tė zhvilluara nga kompania amerikane e ēamēakėzėve,
William Wrigley Jr. Co., janė zhvilluar nė 108 nxėnės tė klasės sė tetė
nė orėt e matematikės.

Ata i kanė ndarė nxėnėsit nė dy grupe, njė grup qė ka pėrtypur ēamēakėz
Wrigley pa sheqer gjatė orės derisa i kanė bėrė detyrat dhe derisa kanė
bėrė test mė pas, dhe njė grup tjetėr qė nuk ka pėrtypur.

Nxėnėsit tė cilėt kanė pėrtypur pėr 14 javė ēamēakėz nė klasė dhe kur
kanė bėrė detyrat e shtėpisė, kanė treguar njė ngritje tė nivelit tė
matematikės nė test, krahasuar me ata qė nuk kanė pėrtypur.

Edhe shkencėtarėt tė cilėt nuk kanė pasur tė bėjnė me kėtė studim,
thonė se ēamēakėzi, pėrveē tjerash, mund tė ndihmojė edhe nė reduktimin
e stresit, tė rritė pėrqendrimin dhe nė kėtė mėnyrė t’i pėrmirėsojė
aftėsinė e tė mbajturit mend.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
Ēamēakėzėt ndihmojnė nė mbajtjen mend
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
LUSHNJA PORTAL :: Kultura :: Tema shoqėrore-
Kėrce tek:  
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Forum mbėshtetės | Report an abuse | Latest discussions